Monday 26 December 2011

singapore holidays :)

assalamualaikum,
sorry sudah lama tidak menghapdate this blog :) hoho. malaass.
okay, back to the topic.
aku melancong ke Singapore with my family and "atok" okay. first2 smpi je, tetibe ada sorg polis ni dtg kat adik aku lps tu, tarik aku sekali. gilaa aih. dia ckp DELETE PHOTO. ouhh, photo yang baru tgkp tadi, tp series aku taktahu lah tkboleh. huu, malu >.<  aku pergi selama 8hari. hari kedua aku pergi zoo singapore. gilaa besaar, tak terlarat kaki aku nk jalan ni. then, hari ketiga aku pergi jurong bird park, hari keempat aku pergi singapore flyer, best kott. adik aku gayat je naik bnde tu. singapore flyer ni kira mcm eyes on malaysia tu, tp yang ni paling besar :) hari kelima rehat.. hari keenam aku pergi UNIVERSAL STUDIOS :DD yang ramai org slalu ckp kalau prgi singapore ni. perghh~ tmpt dia besar habis. mcm biasa lah aku taklarat nk jalan. tp knangan yang takboleh aku lupakan aku pergi msuk 3D battle of transformers <--- taktahu ejaan lah :p lpstu aku msuk shrek punya 3D jugakk. and akhir sekali kenangan aku naik ROLLER COASTER OF MUMMY. makk aiiii~ nak terkeluar jantung aku. gilaaa speed dia, fuhh~ hanya tuhan yang tahu. nasib baik aku naik ngn danial and irfan aqil (adik aku) mulaa2 smangat bagai. last2, hmmmm, aku pening duulu -.- aku pergi satu hari balik pun pukul 12 mcm tu. haduiiii + lapar nyaaa~ bayangkan kat sana mne ade makanan yang halal sgt. adusss, terpksa tahan >.< hahah. kenangan yang tak boleh lupakan. btw, kat sanaaa wang ringgit dolar :) mmg kering kontang lahh mak aku sbb kitorg shopping kasut nike 2. keychain + baju2 + makanan  semua tu dah mncecah $600 dolar maybe :) pergh~ cuba kira mata wang malaysiaaa? nak seribu dah kot. atau dah lebih. hihi :D

okay ahh, malas nk post pnjg2, nt korg taklarat nk baca kan? heee :D okay bubye. *sorry malas nk masukkan gmbaa :)

No comments:

Post a Comment